miércoles, 25 de enero de 2012

97.


It's not allowed to make photos in the museum. Also is forbidden without flash.
Estas salas forman parte de la colección permanente del museo. También hay tres salas que permanecerán cerradas hasta la clausura de la exposición temporal actual.
Excuse me lady, but it's not allowed to make photos in the museum.
Excuse me sir, please keep yourself behind the black line.
You must carry your bag in front of you, in your hand or in the lockers.
No, no, no, no se puede. No.
A mi lo que me dicen, las normas no las he inventado yo.


4 comentarios:

  1. Excuse me young intrepid couple but the 13 space is used just for artistic purposes... maybe you're doing a kind of performance, if any, you can take your time.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Crec que no eren pas guirufos ni res, com a molt portuguesos.. Però olé ells, pits fora, magrejos sense cap vergonya i un lavabo de minusvàlids que va ser testimoni de la passió més desenfrenada que ha vist el museu en dècades.
      Igualment em plantejaré incloure una petita menció a la parella fogosa de moda :)

      Eliminar
  2. Com em posen aquestes paraules. M'auto-tatuaré 3 cavells a la nuca per, el dia que sigui vell, celebrar que he viscut com un personatge. Em fare una aranya sobre el melic per accentuar la meva feminitat i una escala al coll. (l'ocell ja el tinc)

    no photos, no..no with the mobilephone, no..even with the microwave is not allowed

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. pd: aixó és el que et deia: http://jaumamc.wordpress.com/

      Eliminar